Αννίτα Κοίτα: εκπομπή ή θυρίδα τηλεπώλησης;




Η προώθηση προϊόντων στην τηλεόραση είναι πλέον κάτι σύνηθες. Το κοινό κατανοεί την ανάγκη των τηλεοπτικών σταθμών για χρήματα ώστε να μπορούν να καλύπτουν τα έξοδα μιας εκπομπής, παραγωγή, σκηνικό, προσωπικό.

Το Open Beyond είναι ένα νέο κανάλι, μια νέα ονομασία για το παλιό Έψιλον, με νέα διοίκηση. Είναι προφανές ότι δεν έχουν πόρους για σειρές και εκπομπές ποιότητας. Ενώ και στην πιο επικερδή ζώνη 9μμ το Open επιλέγει μια παλιά ταινία.

Είναι επίσης γνωστό ότι οι εκπομπές της Αννίτας Πάνια συνοδεύονται πάντα από τοποθέτηση προϊόντων. Στο χρυσό κουφέτο έδινε διάφορα δώρα σε όσους καλούσαν και πάντα προωθούσε με τους συνεργάτες της προϊόντα.

Η εκπομπή της Αννίτα Κοίτα ενώ κρατάει την χιουμοριστική διάθεση, τα κωμικοτραγικά περιστατικά και την ένταση μιας ζωντανής εκπομπής, η τηλεπώληση κατακλύζει το 80% της εκπομπής.

Προϊόντα με φθηνιάρικη εμφάνιση, αμφιβόλου ποιότητας, ίσως και χειρότερα των κινέζικων στα παζάρια. Εκθειάζονται από τις ενοχλητικές πωλήτριες ρομπότ και την Αννίτα. Δυστυχώς δεν το σώζουν τα "φιλεράκια'.

Η παρουσίαση είναι και παραμένει αυθεντική και γι' αυτό άλλωστε ακόμα ανεχόμαστε την υπερβολική τηλεπώληση. Αλλά όταν βάζεις να δεις Αννίτα Κοίτα και πάνω από το μισό μιλάει είτε για: καλσόν, ρολόγια, και το άλλο για: μετρητά που μοιράζει ο Φορτώγκας και αυτοκίνητα αν καλέσουμε σε ένα πανάκριβο πενταψήφιο.

Ας πούμε ότι οι διαγωνισμοί είναι ΟΚ και ανεκτοί, όπως και τα ζωντανά παιχνίδια -κυρίως λόγω των γραμμών. Μην ξεχνάμε το Annita Airlines, στο Ε, που είχε μόνο τηλεπωλήσεις να δώσει και ούτε έναν φορτώγκα.

Οπότε συγκριτικά οδεύει σε καλό δρόμο, όμως χρειάζεται πολλή δουλειά και σκέψη ακόμα για να μην χαρακτηριστεί στο τέλος μια θυρίδα τηλεπώλησης με διαλείμματα για συνεντεύξεις. 




Σχόλια